söndag 14 oktober 2012

Efter att Millie blev frisk från febern så har vi myst, busat, firat min födelsedag och bakat.
I fredags kväll så åkte jag å Millie till Empan där gänget hade ordnat en skattjakt till mig. Det var lappar med ledtrådar som efter en tripp runt byn ledde mig till Björnåkerskolan där det fanns en påse med paket i. En massa fina paket :)
Vi åt också lite godsaker och spelade spelet jag fick :)
Igår fyllde jag 25 hela år och det firades med Gurra och Millie - först hemma med paketöppning (jag fick en massa fina å bra saker som pockets och fiskegrejer :) sen blev det en tripp till Umeå. Där var jag först och träffade mina fina kollegor hemma hos Clairys föräldrar och sen åkte vi till Nicke å Nettan en sväng.
Lyxmiddagen (black & white m klyftpotatis) åts i bilen på Willys/Julaparkeringen i Umeå ;) sen åkte vi hem och sov :)
Idag har vi bakat bullar och sockerkaka :) å trott eller ej. Bullarna blev faktiskt bra tycker jag :)
Nu har vi nyss ätit middag och lillan sover en stund. Hon har börjat att bli jättearg och gråta då hon är trött nu vilket gör att hon vägrar somna själv...nu var hon hungrig också men eftersom att hon verkar ha bytt läte för hungern så är det inte så lätt att förstå henne alla gånger längre :p
Nu ska vi vila i soffan resten av kvällen.
Appen gör att alla bilder hamnar sist men det är ju bättre än inga bilder alls i alla fall ;)
Ha en fin kväll allesammans!

Inga kommentarer: