torsdag 18 oktober 2012

Oj vad dagarna springer iväg snabbt!
Det var lugnt på måndagens Liten & stor vilket var skönt så Millie inte blev för rädd :p
I tisdags städade jag och lagade mat inför onsdagen.
Igår var vi iväg på Liten & stor en sväng igen och Millie sov gott i vagnen på promenaden hem... Sen hade vi kalas här hemma och min pappa hälsade på för första gången. Han var och hälsade på i gamla huset en gång och nu då en gång... Så två gånger på 6 år...
Han åkte med mamma och Hans hit och det var kul att allesammans kom :)
Bilderna ligger på digitalkameran och nu skriver jag från mobilen men förhoppningsvis kan jag visa några bilder imorgon istället :)
Jag fick i alla fall ett fint ljusfat med tre fina ljus, 4 ugnsformar, nya borstar till eltandborsten och pengar. Mycket bra!
Idag har vi varit i Umeå och när vi var halvvägs hem så letade Gurra sin jobbmobil och använde sig av appen "Hitta min iPhone"...den har ett GPS-system som visade att telefonen var kvar i Umeå...hmm!! Vi körde tillbaka till Umeå och hittade den som tur var i gräset bredvid parkeringen :D
Väl hemma igen så käkade vi middag och sen lite tårta från igår :)
Nu ligger Millie och sover men jag hoppas att det bara är en vila så att jag kan ge henne mat en till gång innan hon sover för natten. Hon åt 60 mö från flaskan ikväll!! Jag ska pröva ge henne lite till nu få se...då kanske jag åker till Umeå själv imorgon :)
Jag bjuder på lite bilder från veckan :)
Ha en fin kväll allesammans!

Inga kommentarer: