onsdag 3 oktober 2012

I söndags var vi på kräftskiva hos mamma och Hans.
Millie låg på golvet på filtar + täcket men hon snurrar ju runt så mycket nu så man måste verkligen kolla till henne. Rätt vad det är så ligger hon bara på golvet...
I måndags var vi i Umeå och där dansade jag på lektionen. Jag gillar ju inte riktigt att dansa men känslan ja hade i kroppen - en mjukhet i ryggen som ja aldrig tidigare har känt - gjorde att det kändes jättekul!
I tisdags åkte jag och Millie på värdshuset där vi mötte upp några av byns småbarnsföräldrar för att käka lunch. Det var jättetrevligt och Millie var peppad och glad som ni ser här nere :)
Senare på dagen så bakade vi en massa. Två satser bullar i långpanna, mockarutor och en sockerkaka. Det gick att äta men inte så mycket mer än så... Jag är inte så duktig på att baka kan man väl lugnt säga...
Idag har vi varit i Umeå igen och väl hemma så pluggade jag lite och så har jag premiärjoggat. Jag joggade bara typ 700 meter av en 2-kilometers runda men det var alldeles nog för min kropp. Just nu avlastar jag fotleden med hjälp av bandaget...
Nää nu blir det sängen. Jag och Millie åker själva till Umeå imorrn.
Sov gott allesammans! :)

1 kommentar:

Västerbottensbloggen sa...

Hej! Du måste vänja kroppen, sakta och säkert, vid påfrestningar:) Annars blire skador och sen känner man inte för att träna nå mer. Börja hårt med vattenträning, gå sedan över till riktigt powerwalk, sen kan man hoppa lite hopprep - måttlig mängd:) Sen gillar ju jag pilatesbollen, du kan få massa övningar av mig :)