torsdag 11 oktober 2012

Efter en eftermiddag, kväll och natt med feber så myser vi nu i soffan.
Och det tänker jag göra heeela dagen tills jag blir pigg.
Jag var orolig hela natten så jag sov typ en timme kanske. Millie var jätteduktig och åt som vanligt vilket gjorde att hon blev lite piggare. Tur att det är övergående. Tänk om hon hade varit riktigt sjuk. Usch vad jag hatar att vara sjuk. Mest för att jag själv brukar bli så dålig...
Hon fick somna i vår säng och sova hela kvällen men när vi skulle sova där vid midnatt så la vi henne i hennes säng efter amningen och där sov hon hela natten trots febern :) Duktigt tycker jag :) Det här med flytande Alvedon var dock ingen större hit så vi ska nog köpa hem suppar istället.
Nu blir det frukost och kaffe till mig.
Ha en toppendag allesammans! :)

Inga kommentarer: