söndag 28 oktober 2012

Nu tänkte jag passa på och ge er lite bloggtips - förutom min egen då höhö ;) (klicka på deras namn så kommer ni till bloggarna)
Först och främst så tycker jag att ni ska läsa Moas blogg (Moa L). Är det någon som ska börja skriva som jobb så är det verkligen hon. Jag får mig alltid ett gott skratt av henne. Och självklart är hon även en fantastiskt fin människa också - en fin vän! :)
Nästas blogg är också en Moa (Moa B). Också en Moa med humor och mycket saker som händer om dagarna. Väldigt kreativ är hon också minsann - särskilt på att måla :) - För övrigt min f.d. klasskompis från gymnasiet! :)
Den tredje bloggen ni bör läsa tillhör Mli. Tyvärr skriver inte Mli så ofta på sin blogg nu för tiden (ta det som en pik Mli ;)) Men när hon skriver så är det härligt att få läsa den. Främst så bara älskar jag Mlis känsla för bloggdesign och foton. Jag blir som förtrollad av hennes fina blogg :) - Även hon en f.d. klasskompis från gymnasiet! (Hon och Moa gick i samma klass å jag i deras parallelklass kanske man ska säga :)
Den fjärde bloggen jag vill tipsa om är Jennies blogg. Snacka om kreativ människa. Jag skulle vilja bo bland hennes pyssel (själv är jag ju inte lika pysslig av mig - men jag önskar att jag vore det) :)
Till sist så tycker jag att ni ska läsa UnderbaraClaras blogg. Hon känner jag inte... Men hennes blogg inspirerar en till allt - till livet! :)
Trevlig läsning önskar jag er! - och GOD NATT! :)

Inga kommentarer: