fredag 28 december 2012

Vad hinner man egentligen om dagarna numera? Jag börjar känna mig smått stressad över plugget redan men jag ska försöka att göra bort det mesta nästa vecka om det går...
Vi är förkylda nu jag å Millie men än så länge ingen feber och jag mår rätt bra idag. Igår mådde jag inte så bra men ändå var vi tvungna att he oss iväg till Skeå för att ta foto till mitt nya skoterkort. Man var tvungen att förnya det innan nyår annars skulle man måsta ta om det...och jag vet ju inte ute i god tid som vanligt. Man fick brevet om det i höstas å jag betalade in avgiften men fotot tänkte jag att jag hade gott om tid att ta :p
Vi har myst på här hemma resterande tid å bland annat tagit foto med paddan på jag, Millie å Gurra haha :)
Idag har jag försökt att städa lite. Jag är för övrigt jättesugen på att göra om lite här hemma efter att ha drömt mig bort med inredningsboken som Gurra gav mig i julklapp... Om man bara hade lite pengar!! Å självklart skulle jag kunna spara lite men vi gillar ju att åka iväg å göra saker också. Det är ju bara att prioritera :p
Nu sover lillan en sväng å jag ska drömma mig bort lite till i inredningsvärlden innan hon vaknar. Å kanske ta en till kaffekopp på det :)
Ha en fin dag allesammans!











Inga kommentarer: