fredag 21 december 2012

Plugga skulle jag göra i veckan ja... Tror ni att jag har gjort det? Nää.
Jag har....ja vad har jag egentligen gjort? I onsdags fick vi först besök av Sara å Sally å sen av mina kusiner Karin å Simon samt Simons Maja :))) Riktigt trevligt :D
I övrigt har jag slagit in julklappar och myst med Millsan.
Idag har jag bara suttit i soffan medan Millie har sovit. Hon sov ovanligt lite först men nu har hon sovit i över 2 timmar!
Snart kommer Gurra hem å vi ska käka pizza tror jag. Eftersom att jag varit så lat å inte handlat!!
Ikväll skulle vi ha lilla julafton men med en sjuk kompis så stannar jag å Sara hemma med barnen ;p på varsitt håll ;p
Hahaha det lät kanske konstigt men Marie käkar penicillin å smittar säkert inte men vi vågar inte chansa å eftersom att vi ändå skulle komma så sent så är det bättre att hon är där :D
Men jag är inte bitter för det!
Jag drar nog till Maria istället :)
Och imorgon blir det mys hos Linda :)
Ha en fin kväll allesammans! :)





















Inga kommentarer: