torsdag 6 december 2012

Igår åkte Gurra på jobb i Stockholm medan jag å Millsan myste på tillsammans här hemma. Hon var som en solstråle och efter lunch begav vi oss in till stan... Där köpte vi kattmat å hårspray och jag bokade klipptid och tid för att göra lite fina naglar igen :)
Sen...sen åkte vi å hälsade på Moa, Glenn och Vicente :D
Jag, Millie, Moa och Vicente gick på en prommis i kylan å sen fick jag middag å allt. Mycket kul var det att ses igen!
När vi kom hem så var Millie så trött så jag la henne direkt. Gurra sov över i Stockholm så vi myste själva i natt ;D
Idag har vi också myst. När Millie sov på förmiddagen så försökte jag hinna plugga lite och när hon sov efter lunch så skottade jag gården innan Gurra äntligen kom hem igen :)
Vid middagstid så packade jag in mig å Millie i bilen, drog och handlade (med Gurra också) och plockade sedan upp Linda för att åka till Sara, Nicke å deras söta lilla tjej. Jag avslöjar inte namnet förrän de har gjort det :)
Där blev vi kvar till nästan kl 21.
Millie var dötrött men på gott humör ändå tycker jag :)
Just ja!
Idag fick jag äntligen se henne i munnen å såg åtminstone en tand som kikade fram men jag tror att det kan ha varit en på g bredvid också. Inte konstigt att hon har varit lite sällskapssjuk å ledsen senaste tiden :)
Nä nu ska vi fika lite.
Sov gott allesammans! :D















Inga kommentarer: