måndag 17 december 2012

Morgonen började med en stadig frukost följt av sovstund för lillan på hotellrummet medan jag å Gurra packade ihop oss... Sedan drog vi iväg... Vi hade ju tänkt på Gammplatsen på marknad men det slog mig igår kväll att den inte var i helgen utan bara förra (då vi eg hade tänkt vara där)... Så då tänkte vi fara på Julparken som också var planerat... Men Julpark var visst bar Djurpark med julstämning vilket kostar pengar så vi ångrade oss... Och drog vidare mot skidstadion där det visst skulle vara tävling som vi fick nys om igår... När vi kom dit var den slut... Hela vistelsen jag vi bara missat allt vi hade tänkt haha!
Å några fler saker... När vi kom fram till Lycksele igår så insåg vi att vi hade glömt skötväskan....långkallingar till mig...å nässpray till mig... Sen lyckades vi ju handla lite igår på nån enstaka affär som fortfarande var öppen...sen glömde Gurra den påsen med allt i...på Konsum...för att han skulle ta en munk.......Som tur var stod den fortfarande kvar på samma ställe någon timme senare ;)
Men vi har i alla fall haft en toppentripp! :) Vi valde att köra en annan väg hem idag... Förbi Bjurholm :) Där åt vi lunch på Lilla Skafferiet för att sedan åka vidare till Maria å Ronny där vi fick gofika :))) Millsan blev övertrött så vi stannade inte så länge... Sen åkte vi vidare till vindeln - köpte pizza å åt i bilen samt ammade lillan å bytte hennes blöja...i bilen... Det var en utmaning nu när hon blivit så stor haha! Men det gick finfint :) Väl hemma så började jag må extra dåligt...mådde dåligt i bilen också. Jag är så åksjuk. Så efter att ha möblerat om lite för ev göra om lite med andra möbler sen så har jag suttit i soffan och försökt må bättre. Lite bättre mår jag nu men inte bra :/
Men nu ska jag sova i alla fall:) Plugg via Skype kl 9 imorgon...
Sov gott allesammans! :)











Inga kommentarer: