lördag 29 december 2012

Fy för att vara så här förkyld som jag är nu... Jag är både tät i näsan samtidigt som det bara rinner :(
Nåja.
Igår fick jag besök av Marie, Empan, Anna, Sara å Sally. Vi satt å pratade medan jag försökte natta Millie. Hon är också förkyld och väldigt orolig just nu. Igår trodde jag att det berodde på att vi hade besök men hon är lika orolig ikväll så nu fick hon ligga i våran säng från nyss då hon ville ha mat igen få se... Hon verkar vilja ha närhet då hon kravlade sig så nära mig som möjligt...sötkorven!
Idag startade vi i alla fall "projekt städa källaren" få se... Den har inte gått att i princip gå ner i - på 3 år... Så nu var det dags... Det har gått bra och vi har inte alltför mycket kvar faktiskt... Å mycket roliga saker hittade vi... Bland annat min fotokartong med gamla foton haha.
Nä nu ska jag försöka fika medan jag har nån smak kvar i munnen.
God natt allesammans!





Inga kommentarer: