onsdag 26 december 2012

Julen 2012 har varit helt fantastisk - som alla jular ;) Vi startade dagen med att åka till min farfar å hälsa på pappa å hans ens bror + mina kusiner :)
Sen åkte vi vidare till Brännfors där vi käkade julbord å såg lite av Kalle Anka innan vi åkte vidare till Åbyn - till Gurras släkt - å öppnade lite julklappar!
Efter det så åkte vi tillbaka till Brännfors där vi nattade Millie innan vi öppnade vårs julklappar å åt lite efterrätt å satt å pratade till sent på natten. Millie brukar ju vakna å äta nånstans mellan 01-03 men hon vaknade inte förrän kl 6!!!! Synd att jag inte kunde somna bara - annars hade det varit skönt ;)
Igår tog vi det lugnt i Brännfors... Bland annat promenerade jag, Millie, Sara å Sally till Saras föräldrar å hälsade på dem å Lisa som också var hemma :)
Millie fick jättesöta stickade skor som jag inte har tagit kort på än - gjorda av Lisa!! :)
Det blev förresten många julklappar!
På bilden ser ni...... Å jo...det är en iPad till vänster. Det är den jag skriver på nu... Å så min framtida bröllopsjacka höhö ;) Jag måste bara bli smal så att kroppen är lika snygg som jackan ;)
Vi åkte hem från Brännfors igår kväll å tur var nog det då jag är hängig idag. Efter en härlig promenad med pulkpremiär för Millsan ;) så har jag mestadels legat ner.... Jädra förkylningar som går runt runt :(
Just ja - Millie lärde sig att gå i gåstolen igår kväll när vi kom hem och även idag gick hon...stortjejen!!
Nu ska jag fortsätta att vila.
Ha en fin kväll allesammans!



























Inga kommentarer: