tisdag 4 december 2012

I söndags plumsade vi ner på byn på skyltsöndag å igår var det plugg igen.
Igår kväll fick jag mig iväg på vattengympan igen. Det är typ det skönaste jag vet. Jag älskar att vara i vattnet :D
Haha sen måste jag berätta att i natt när vi låg och sov så hörde jag att Millie grymtade som en liten gris och var arg (hon är ju så förkyld att hon låter som en liten gris hihi) då försökte jag ta hennes hand men det gick inte. Till slut tände jag lite lyse för att se och förstå hur jag skulle kunna nå hennes hand. Då låg hon på mage haha! Första gången hon vände sig från rygg till mage och hon var inte nöjd haha! Sen gjorde hon det en till gång också. Hon vågade nämligen inte vända tillbaka sig trots att hon har gjort det flera gånger...
Idag så har jag försökt att plugga lite mer och så ska jag planera lite fler julklappar å sånt.
Hoppas att ni alla får ha en toppenbra dag! :)
Jag bjuder på lite bilder sen sist:














Inga kommentarer: