onsdag 12 december 2012

Idag var det dags för ett besök i Umeå igen...det var längesen sist... Vi gjorde en fallbeskrivning och sedan började vi utforma ett åtgärdsprogram på en annan fallbeskrivning... Det är mycket intressant. Efter lektionen hade jag möte med studievägledaren eftersom att jag inte ska läsa första kursen efter jul. Å jag som då tänkte vara ledig kunde inte riktigt hålla mig! Utan vi bestämde att jag skulle söka 7,5-poängskurser - 2 stycken - istället. En ska jag läsa nu efter jul (om jag kommer in) och sen ev en i sommar annars tar jag den nästa vår... Det skulle vara så skönt att bli färdig samtidigt som alla andra ;)
Nu ikväll har vi vilat i soffan (jag känner mig sjuk) med kvällsfika bestående av varm choklad å mackor med falukorv på - mums! ;)
Nu ska vi hoppa i säng.
Sov gott allesammans! :)









Inga kommentarer: