tisdag 9 februari 2010


*   *   *   *   *   Tisdag   *   *   *   *   *
Skola som vanligt idag. Gunnar var fantastiskt rolig som vanligt när han höll på att spränga snusdosor och filmrullar med vätgas för att lära oss saker på naturkunskapen. Om det hade varit någon annan lärare än just Gunnar hade jag antagligen inte ens orkat gå den kursen men han är ju så fantastiskt bra på det han gör! Han lär ut på ett roligt sätt!
Efter skolan for jag och gjorde en massa ärenden innan jag drog hem och lagade en mycket god kycklingsallad som jag och Maria käkade tillsammans. Gurra är på jobb i sthlm (visst var det sthlm? haha) och Maria kommer snart tillbaka efter nå fotbollsmöte med hennes stora dotter. Tänk att hon är så pass stor att hon ska börja spela fotboll. Helt sjukt vad tiden går fort! :) Sara kommer också hit snart och jag hoppas vi hittar på något att göra! :)

Nu ska jag plugga en tväris innan de kommer!
Ha en fantastisk kväll allesammans!

2 kommentarer:

Apa sa...

Jag vill också va me er!!! Å nu vet jag att jag typ redan har frågat dig de hära...(kom int ihåg) men varför får ni göra sådär roliga saker på naturkunskapen då vi bara får sitta och titta på film om hur kroppen fungerar? (iofs så sitter jag ju fastklistrad och lyssnar) men ändå! Pöss

Simone Wennberg sa...

Haha. Malin berättar alltid allt "tokigt" ni gör på Naturen när vi går hem från skolan. så kul ni verkar ha!