torsdag 11 februari 2010



*   *   *   *   *   Torsdag   *   *   *   *   *
Kanske svårt att förstå om man inte är där men jag skrattar så att jag gråter!
Gunnar, denne Gunnar. Vilken fantastiskt rolig människa!
Ännu en rolig dag på skolan!
Första filmen: Gunnar försöker allt han kan för att göra en storsmäll men det går inte. Han försökte med en annan lika stor förpackning lektionen före men det gick också åt skogen.

Här visar han hur vatten blir till. En filmprojektor (heter det ens så?) från 60-talet använder han sig av. Han älskar omoderna saker och det gör ju faktiskt det hela MYCKET roligare!


Nu visar han vilken skådespelartalang han är genom att till och med göra ljudeffekter!

Efter skolan for jag ut på en joggingrunda och så skottade jag infarten. 
Jobbade ikväll också vilket var kul! Jag jobbar även i morgon kväll!
Allt är med andra ord riktigt bra men jag är riktigt trött efter dagen!

Sov gott allesammans! :)

2 kommentarer:

malinns sa...

Tack för att du kom ihåg mej på min födelsedag Katta.

Visste att du hade oklanderlig smak...klart jag ser ut som :-)

mäls sa...

So cute! haha!