fredag 19 februari 2010


*   *   *   *   *   Fredag   *   *   *   *   *
Skämmes tammefan! (som Errold skulle ha uttryckt det). Jag är dålig på att uppdatera och vad beror det på? Jo det beror på att jag har haft fullt upp från morgon till kväll varje dag denna vecka. I onsdags hade jag skola, träning på gymmet och sedan fotbollsträning på kvällen. Igår hade jag skola och sedan två olika jobb + plugg. Fullt upp som sagt!
Idag har det också varit skola men inget jobb. Inte än så länge. Promenerade runt byn efter skolan i denna kyla. Jag höll i princip på att frysa ihjäl men jag klarade mig som ni märker eftersom jag nu sitter här. Jag gick igenom marknaden en sväng (det är marknad här hela helgen) och det var det dåligaste på många år. Inte många stånd alls. Så tragiskt!
Nåja, nu sitter jag här med färg i håret och ska, när färgen har tvättats ur, laga till en god middag. Om vi nu har ingredienser till det hemma förstås!
Ikväll kanske det blir värdshuset en sväng med Therese och Sandra. Får se hur det blir.
Kanske kommer få en massa besök i helgen så troligtvis kommer jag inte kunna skriva så mycket så ha en trevlig helg allesammans!

1 kommentar:

Anonym sa...

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnn Uuppppddddddddddddaaaaaaaaaaatttttttttteeeeeeeeeeerrrrrrrrraaaaaa DDDDDdddåååååååååååå!!!!!!!!!! hahahahahahhahahhahahhahahhaahahahahahahaha