onsdag 3 februari 2010


*   *   *   *   *   Onsdag   *   *   *   *   *
Jaja Anna, sluta klaga! Jag har ju sagt att jag inte har min egna dator vilket gör allt så mycket jobbigare med bilder och roliga saker! Men jag hoppas att jag får en egen dator igen, snaaaart! 
I går var Sara och Nicke här en sväng och även Maria. Vi gjorde inte så mycket annat än att sitta och prata. I dag har jag varit på skolan och försökt göra en digital berättelse. Det är enkelt eftersom jag har gjort mycket i Moviemaker, men jag har ingen fantasi så det gör det hela så mycket jobbigare.
Efter skolans slut for jag förbi Empan en sväng och sedan drog jag hem och satte mig framför datorn en stund och väntade på att få fara och träna fotboll. Den blev tyvärr inställd och min överskottsenergi tog aldrig stopp så jag for ut och åkte 5,2 km skidor på elljusspåret. Riktigt härligt var det! Lite väl jobbigt så här första gången + att jag fick senadrag i vänsterfoten ca. 200 m före målgång. Ja målgång. Klart det var en tävling. Jag kom sist. Jag tror faktiskt till och med att jag blev varvad en gång av en man haha. Jag gick mest stavgång med skidorna, men kul hade jag i alla fall där i spåret för mig själv.
Nu sitter jag i soffan och har gjort lite fotvård. Vad är bättre än fräscha fötter? Typ inget!
Gurra kommer strax hem också och då ska han få hjälpa mig med lite skolarbeten innan det är dags att sova. 
Brr! Jag måste gå och stänga ytterdörren som Zingo har öppnat för att släppa in Zeus.
Sov gott hörrni!
psst. Lite nya bilder.
Bokhyllan i vardagsrummet

Undra när vi köper vår efterlängtade platt-TV?

Matrummet - ja, klösträdet vill jag ju inte ha där men...



Inga kommentarer: