onsdag 10 februari 2010


*   *   *   *   *   Onsdag   *   *   *   *   *
Maria sov över hos mig i går som sagt, och vi båda två mådde fruktansvärt dåligt i morse. Jag vet inte varför men jag är typ rädd att det var kycklingen kanske. + en mardröm. Hur som helst så var jag hemma från skolan fram till kl 10. Jag började med min digitala berättelse på allvar i dag. Jag skrattade själv åt den och det är väl förhoppningsvis positivt? Eller så har jag dålig humor helt enkelt, haha! Vi startade också ett elevråd idag. Naturligtvis är jag med. Jag ska fixa lite saker inför nästa möte också så jag har fullt upp hela tiden! Men det är bara roligt!
I morgon är det återigen skola, som alla andra dagar, och efteråt ska jag nog ut och jogga en sväng, eller åka skidor. Beror väl i och för sig på vad det är för väder ute men något ska jag i alla fall göra.
Jag ska ju visserligen även jobba på kvällen men det är ju en annan sak! :)
Jag längtar redan till morgondagens lunch - kalla plättar med socker. MUMS! Hoppas bara att de inte har blivit gamla redan!! Hur som helst så är de nog godare än Marias pepparmintsomelett haha!
Nu ska jag göra något vettigt innan jag ska sova. Något vettigt som att se sista avsnittet av Tre kronor kanske? Jag har alltså sett hela serien förrutom sista avsnittet nu haha. Undra vad jag ska göra framöver? Kanske se Rederiet eller nått? haha! 
Sov gott allesammans!!