söndag 14 februari 2010


*   *   *   *   *   Söndag   *   *   *   *   *
Helgen har varit bra. Jobb i fredags på ungdomsgården. Det var en fartfylld och trevlig kväll!
Igår var vi till Fredde och Josse för att fira Fredde som fyllde 26 år i fredags. Anders fyllde ju självklart också 26 år i fredags eftersom de är tvillingar men eftersom han är i Canada så kan jag inte fara dit och gratta honom. Han har det nog bra ändå för idag verkar han då ha varit och sett på skidskyttet live. Inte dåligt inte.
Idag har jag varit in till skellefteå en sväng. Jag handlade lite lösnaglar, ett brett pannband, strumpbyxor och en ny klocka. Efter det så for jag vidare till muggan. Vi åt goda bullar som hon hade handlat och till middag bjöd jag henne på pizza från mamma mia. Det var riktigt gott. Vi köpte två pizzor som vi aldrig hade smakat och så delade vi upp dem mellan varandra men vi orkade bara en pizza tillsammans. 
Efter middagen for jag och jobbade lite i Bureå. Riktigt trevligt var det! :)

Förresten. Alla hjärtans dag idag! Vet ni vad Gurra gav mig? Denna Canon Ixus 95 IS. Jag höll på att dö. Vem får en digitalkamera på alla hjärtans dag egentligen? Efter några sekunder kom det fram att det var för försäkringen från den gamla Cann ixuskameran som Gurra hade hittat igen papperna på och skickat in före jul. Först nu fick vi kameran men då passade han på att ge mig den idag ;) Lika glad är jag för det kan jag lova! Om inte ännu gladare när den var gratis! :)

Nä nu ska jag hoppa i säng så jag orkar med morgondagen!
Sov gott!

Inga kommentarer: