söndag 7 februari 2010


*   *   *   *   *   Söndag   *   *   *   *   *
Oj vad jag ha uppdaterat dåligt! Jag skrev ett inlägg på min vk-blogg i går: blogg.vk.se/katarina-bohman-bjurholm/. För er som är intresserade.
Vi hade ju som sagt besök från Bjurholm igår och det var supertrevligt! :) Vi var ute på en promenad, käkade pizza, såg melodifestivalen, sjöng singstar, pratade en massa och käkade lite godis! Hoppas det inte tar lika lång tid till nästa gång vi ses! :)

I dag klev jag upp vid 11-tiden och tog på mig löparkläderna och joggade runt samhället en sväng. Vl hemma igen gjorde jag mig redo inför födelsedagsfirande hos Gurras föräldrar. Hans mamma fyller år i dag. Kom hem vid 17-tiden och har inte orkat äta någon middag men känner att jag nog egentligen skulle ha slängt i mig något eftersom jag alldeles strax ska fara och jobba fram till kl 22.
Nåja, jag överlever nog! Riktigt fint väder har det för övrigt varit idag. Det var jätteskönt att jogga utan att behöva en massa varma kläder!

Nä nu måste jag skynda mig iväg så jag hinner gå till jobbet!
Ha en trevlig kväll allesammans! :)

Inga kommentarer: