måndag 8 februari 2010


*   *   *   *   *   Måndag   *   *   *   *   *
Jag fick denna fina ljushållare av N och A. Riktigt fin är den och i kväll ska jag minsann tända den också så den får skina lite extra fint! :)

Skolan har i alla fall varit lugn idag och när jag kom hem lagade jag plättar. Nu sitter jag framför datorn och väntar på Maria. Vi ska ut och jogga en sväng. Jogga eller gå, beroende på vad min rygg vill. Den har gjort ont i några dagar nu. Undra om det berodde på fallen i skidspåret i fredags kanske. Nåja, det går väl förhoppningsvis över någon gång ;)
Efter joggingrundan blir det plugg resten av kvällen.
Nu ska jag byta om så jag är klar när Maria kommer. 
För övrigt är jag nu inne på sista säsongen av Tre kronor och jag tycker verkligen att Sten Frisk är hemsk haha!
Ha en trevlig kväll allesammans!

Inga kommentarer: