tisdag 10 april 2012

Fy vad tiden går snabbt.
Jag har hunnit att påskpynta klart:
Jag har också hunnit gå in i vecka 30 i grav.
Jag har fått inreda det nytapetserade sovrummet som Gurra har fixat :)
Jag har spelat Fia med knuff med mormor:
Jag var å pimplade igår tillsammans med bland andra fina Gustav :)
Jag stod för dagens största fisk (även om den inte var jättestor direkt):
Gårdagen avslutades med mat tillsammans med Gurras familj :)
Jag har också hunnit vara i Stockholm (förra helgen) på konferens + semester. Vi besökte min farbror + faster en dag å då åkte vi även ut till min kusin, hennes man å deras dotter på Ekerö. Det var en riktigt trevlig helg med god mat men dåligt väder!
Denna dag har bara bestått av plugg å imorgon är det dags att åter bege sig till Umeå. Om jag lyckas hålla mig frisk vill säga. Båda jag å Gurra känner oss hängiga å snuviga.
Ha en toppenkväll allesammans!

2 kommentarer:

Västerbottensbloggen sa...

Vad fint det blev i sovrummet!!

elin sa...

haha, shit vilken sparare du är då!:D
jag minns att det var när du lämnat bodbyn för högstadiet, så vi skickade breven med folk på bussen, men vad för tjoller dom handlade om minns jag inte, varför jag blir lite nervös för publicering!
och du, magen är ju så fin att man får dåndimpen!