tisdag 17 april 2012

Grr...just nu är jag så irriterad. Jag hatar valwebben och allt som har med att söka kurser att göra!! Den här våren så var jag inbokad på att gå två kurser samtidigt - även fast de stod i ordning och att jag fick bekräftelse på det. Nu fick jag just ett mail från studievägledaren om att jag ej sökt höstens kurser - vilket jag naturligtvis har gjort och även fått bekräftelsemail på! Dessutom har jag försökt ringa studievägledaren idag då jag skulle prata om hur man gör ifall barnet kommer tidigare å så...men då fanns han inte tillgänglig förrän på torsdag men han kunde då skicka ett mail om en helt annan sak ändå? Pust. Det är inte alltid lätt minsann!

Jag har pluggat idag och jag har läst en massa men får ingen struktur på det hela. Hoppas på att det blir bättre när vi sätter oss i gruppen och arbetar få se. Den individuella uppgiften kan jag inte börja med heller för den förstår jag inte riktigt...

Nåja, imorgon ska jag i alla fall in till Skeå där jag ska träffa en Aurora-barnmorska som är utbildad för att prata med såna som jag - förlossningsrädda. Jag hoppas att det ska bli givande. Sen ska jag göra en synundersökning vilket verkligen behövs. Kanske ta en lunch med Marie beroende på när hon har lunch?

Nu ska jag snart åka iväg och jobba. Jag hade ju tänkt gå till jobbet men vaknade i morse med förkylning och ont i huvudet så jag skippar det i blåsten. Jag har inte tid att bli sjuk nu. Gurra är inne på sin 8:onde sjukdag nu...

Jajja, ha en bra kväll allesammans - å heja på SAIK! :)

Inga kommentarer: