lördag 21 april 2012

Om det ens är möjligt så var jag minsann ännu tröttare i torsdags då jag först pluggade i flera timmar innan jag dessutom tog bort alla påsksaker och bytte gardiner. Ja och så jobbade jag på kvällen också.
Igår var jag in till stan och fräschade upp naglarna lite :)
Ser på kortet att det är nå lack utanför som inte syns så här utan bara på kortet? Hmm...
Nåja, det känns i alla fall toppenbra!
Jag jobbade även igår kväll och det var tungt för kroppen men jag har ju ett så roligt jobb så det är svårt att stå emot!!
Idag har jag bara tagit det lugnt fram tills nu då jag ska skura här inne eftersom att det kommer besök ikväll och att Gurra har varit duktig och dammsugit.
Egentligen skulle vi vara hos Linnsan ikväll men då blev det ändrat eftersom att deras vatten var tvungen att stängas av. Hoppas däremot på att få ha en myskväll där snart också :)
Ha en trevlig dag i snökaoset allesammans! :)

Inga kommentarer: