måndag 16 april 2012

Snart beger jag mig mot Umeå för en eftermiddag med förberedelse och ev. redovisning. Ja de ska nämligen lotta om vilka som ska redovisa och ej... Nåja, det blir nog bra.
Igår läste jag denna bok. Och vad säger man? Mia levererar som vanligt :)
Igår tränade även jag och Gurra profylaxandning. Först bara genom att försöka andas. Det resulterade i att Gurra bara skrattade åt mig och jag tog ett så djupt andetag att jag slog bakhuvudet i fönsterbrädan!?! Sedan skulle man hålla i en isbit och andas. Jag trodde faktiskt att jag aldrig skulle klara av det men det var alldeles för enkelt. Gurra sa att det kanske berodde på att den inte hade hunnit bli helt genomfrusen så vi ska testa igen sen få se då! Men själv tror jag att den var klar. Gurra prövade när jag hade hållit i den i en minut och han tyckte minsann att den gjorde ont. Sista övningen var att Gurra skulle ta ett stadigt grepp på mitt innerlår och jag skulle försöka andas lugnt i två minuter. Problemet var bara att det inte kändes för att för det första så finns det som inget att ta tag i på mig. Jag har inget löst skinn direkt så det är svårt att få grepp om något vilket resulterade i det andra som var att det inte kändes överhuvudtaget typ. En liten liten stund kändes det men inte mer än det.
Nåja, vi är då på gång med träningen i alla fall haha.
Idag skiner solen ute och jag är sugen på att fiska...men men!!
Ha en toppendag allesammans!

Inga kommentarer: