söndag 15 april 2012

Ja man kan väl säga att fiskesäsongen i alla fall VAR igång en sväng...däremot kanske det är lite för tidigt än men isarna håller nog inte till den tidpunkt då fisken nappar som bäst skulle jag gissa på.
Det är svårt att ta kort på en fisk men det är nog den största aborren jag har fått. Inte 1 kg ens men... Jag är ju lite mer för gäddor hehe.
Helgen har varit lugn då Gurra legat sjuk hela långa veckan. Själv somnade jag till Harry Potter i fredags och igår var jag uppe kl 7 för att dra och pimpla med morbror Björn.
Efter pimplingen tog jag med mig 6 st kartonger från Björn med mina saker i sedan flytten från Bodbysund. Det var hur många block och papper som helst vilket resulterade i att jag hade 4 kartonger som blev slängda och 2 st som åkte upp i barnrummet.
Jag hittade bland annat detta roliga från Hanna och Maria:
Närmare sommaren ska vi rensa ut mer där för det är mycket saker där vill jag lova. Jag hade tänkt ta med mig ett spjälsängsskydd men det hittade jag inte naturligtvis!! Får dra dit och leta en annan dag igen få se!
Igår kväll såg vi på tv och jag gick och la mig tidigt. Vilket naturligtvis resulterade i att jag har haft jättesvårt att sova från kl 03.00 inatt. Pust.
Nu ska jag strax jobba lite och sen blir det lunch.
Ryggen säger stopp varje dag nu så jag borde dra och simma men när ska jag ha tid? Själva simningen tar ju ingen tid alls nästan men allt runtomkring haha.
Ha en fin dag allesammans!

Inga kommentarer: