onsdag 18 april 2012

Oj vilken dag!
Jag är helt slut. Först upp kl 7 för att göra mig i ordning inför lite plugg via Skype och sen åka in till Skellefteå för att först och främst träffa på en Aurora-barnmorska. Det gick bra och hon var jättebra hon jag träffade. Vi tog en sväng uppe på förlossningen också vilket kändes bra då jag missade det i och med att vi inte kunde åka på föräldraträffen i måndags.
Efter det så åt jag en snabb lunch med Marie innan hon var tvungen att jobba igen. Själv gick jag på stan en sväng och inhandlade ett par leggings och ett linne. Just ja - ett par örhängen också.
Därefter hade jag synundersökning vilken visade att jag hade i princip exakt samma syn som för ett år sedan vilket känns toppenbra! Jag skulle även kunna beställa lite en-dagslinser som jag kan ha när jag simmar eller är på stranden en blåsig dag. Det är varken skönt med klor eller sand i ögonen och det är inte kul att måsta slänga månadslinserna direkt heller.
Efter optikerbesöket skjutsade jag hem Marie från jobbet innan jag begav mig hemåt.
Eller just ja, efter lunchen såg jag och Marie pappa på systembolaget vilket påminde mig om att jag skulle gå förbi på Alkoholrådgvningen och be om att få börja gå i samtal igen. Jag gjorde det förut men då vi flyttade till Bjurholm så blev det ett uppehåll som hållit i sig fram till nu... De skulle ringa mig imorgon beroende på vem det blir jag ska få att samtala med.
Väl hemma så lagade jag lax och potatis- och morotsmos...
Mycket gott blev det! :) Sedan dess har jag legat och läst lite i soffan samt sett lite tv.
Nu blir det strax sängen för imorgon blir det Skellefteå igen - men då för att få massage :)
God natt allesammans!

Inga kommentarer: