torsdag 22 mars 2012

Tiden går så snabbt och jag hinner inte med.
I söndags firades farfar som i måndags fyllde 90 år. Det var mycket trevligt! :)
I måndags åkte jag in till Skeå där mamma mötte upp mig för att inhandla lite nödvändigheter till bäbisen... VI åkte även förbi farfar en sväng och firade honom lite till...
I tisdags pluggade jag klart innan det var dags för medarbetarsamtal vilket jag tror gick rätt bra...
Igår (onsdag) blev det en halvdag med grupparbetet i Umeå och sedan snabbt hem igen. Väl på kvällen kom juntagänget och vi dekorerade ljus. Sandra hade köpt många fräna saker och så här blev hennes första ljus :)
Från detta (i princip då) - till det första jag visade...
Så här såg mina första ljus ut...det är svårt innan man vet hur man ska göra...
Jag blev peppad så idag innan jag åkte hem till Moa för att hälsa på så kikade jag in på hobbyaffären och inhandlade typ samma saker haha. Lite andra färger dock. Jag gjorde lite på ljusen ikväll men jag är inte alls klar.
Det här är liksom som test inför sen...påskens ljus blir lite mer seriösa tänkte jag :p
Men varför är de ena blommorna på samma höjd? :/
Nåja.
Ikväll har jag jobbat och nu väntar jag på att Gurra ska komma hem.
Imorgon blir det Eddahallen med Eve :)
God natt allesammans!

Inga kommentarer: