fredag 2 mars 2012

Igår var sista dagen på praktiken och det känns konstigt att återgå till skolan igen. Egentligen kanske inte främst efter bara denna praktik men det var ju en praktik före jul också och det känns inte som att jag har hunnit återgå till skolans tänk riktigt än...så vi får väl se hur det går. Det har i alla fall varit en mycket rolig praktik!
Vi var ute med några barn igår och möttes av dessa spår:
Vad är det för något? Jag har mina teorier men vill gärna höra andras också - så hjälp tack! ;)
Idag är för övrigt en mycket bra dag!
Först å främst så fyller Gurra år...å romantisk som jag är så gjorde jag en liten hjärtformad tårta till honom som han fick till frukost hehe.
Det jag funderar över är om det verkligen finns någon som är sugen på ex. tårta eller andra sötsaker till frukost? Jag har alltid föredragit mat framför godsaker och till frukost känns det äckligt med söta saker tycker jag...Å eftersom att jag hade strött på daim på ovansidan så smakade jag inte...eller jag smakade en liten tugga senare idag utan daim ;) Men jag väntar hellre på kvällens mat....mums!!!!
Vi åker nämligen till Umeå alldeles snart för att spendera helgen på hotell och för att dra på årets upplaga av House of Metal. I år står bland andra Nocturnal Rites på scen så ikväll blir det att njuta av dem efter några år av paus. Jag tror de spelade på Nordic Rock senast...å det var väl 2010? Å före det typ 2007 på HoM. Så det ska bli kul! Jag kommer nog bara att se dem å sen gå på hotellet igen eftersom att jag inte orkar med allt ljud å så men vi får se hur det blir.
Kvällens middag kommer nog att bestå av en goood kebabtallrik medan morgondagens mat får bli lite lyxigare än så ;)
Nu ska jag göra allt klart här hemma inför avfärden.
Ha en toppenhelg allesammans!

Inga kommentarer: