fredag 9 mars 2012

Idag hade jag tid hos barnmorskan men via fb fick jag reda på att hon var sjuk och sedan efter någon timme så ringde de från skeå och sa samma sak. Och jag som hade kämpat på så mycket med att göra ett urinprov. Nu fick jag däremot erbjudande om att komma in till stan istället vilket jag nappade på direkt.
Allt såg bra ut förutom mina järnvärden...men de kunde tydligen vara dåliga under denna period, typ v.24-v.28 så nu har jag fått järntabletter och hoppas på att det blir bättre :)
Jag som trott att jag varit trött bara för att jag har hållit igång på dagarna men att bara orka vara vaken till typ kl 19 ibland kanske tyder på att nått varit fel men det har jag inte reflekterat över...
Efter besöket hos barnmorskan så åkte jag och hälsade på fina Tina.
Anna kom också dit från Umeå då hon skulle åka med mig hem sen.
Vi fikade och pratade på ett bra tag innan vi begav oss hemåt.
Nu är det snart dags för jobb och jag hoppas att jag orkar hålla mig vaken hela kvällen haha.
Ha en fin fredagskväll allesammans! :)

Inga kommentarer: