lördag 16 april 2011

Oj va dålig uppdatering på senaste men jag har haft såå fullt upp med plugg och jobb så jag har bara pendlat emellan. Jobbade även igår kväll till midnatt. Vi körde sumobrottning på gården och sen klättring. Klättringen har som blivit poppis igen vilket jag tycker är kul för det är även kul att säkra någon haha.
Igår var jag till optikern en sväng och sen klippte Linnéa mig färdigt efter i måndags då det blev strömavbrott just innan jag var klar. Så mellan optikern och klippning så hann jag köpa två saker :p En tröja och en jeansklänning :) Drog sedan tvärt till mamma och hämtade nå gardiner och tyg inför påskpyntandet som jag sedan påbörjade innan jobbet. Idag ska jag fortsätta men jag ska först in till stan en sväng få se :)
Ha en toppendag allesammans! :)


Katta

Inga kommentarer: