onsdag 6 april 2011

Dagen som skulle bestå av plugg blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Jag började inte plugga förrän vid 9.30 och sen så dog datorn före kl 11...men vad gör man? Jag hade ju kunnat skriva på papper men kände mig inte riktigt i form för det ;p
Så jag och Anna drog iväg och inhandlade lite roliga saker till Tina som fyllde 23 år igår - GRATTIS älskade vän!!! (i efterskott) ;)
Vi drog hem till Tina och satt där tills det var middagsdags då jag följde Anna hem och åt middag med dem.
Kl 20 drog vi, alltså jag, Anna, Gurra och Tina iväg och spelade badminton. Gurra och Tina spelade för fullt:
Tina bjöd sedan på en vacker scen under hennes straffrundor (vinnarrundor då hon faktiskt vann hela tiden ;p)


Kom hem för ett tag sedan och ser nu på bb.
Imorgon blir det Umeå, skola och sedan sover jag över hos Peter, Clara och lilla Tobbe för att dra iväg mot IKEA på fredag :)
God natt allesammans! :)

2 kommentarer:

Dannie sa...

På bycelina.se :)

Tina sa...

KATRIIIIINAA!!!!!