torsdag 21 april 2011

Dagen blev inte som planerad men den blev mycket bra ändå - bättre än planerad :) Fick mig iväg och premiärfiskade i Bodbysund här på aftonen. Det enda positiva med stt snön hat smält ;) Det är världens bästa terapi för att bli lugn :) Jag är helt förälskad i tanken om att jämt stå så och fiska!


Två gäddor fick jag upp. Först en stor (stor och stor. Nått kilo) och sen en liten mini.


Bra för att ha stått i bara 2 timmar tycker jag :)
Man tager förresten det man haver när man försöker få ut draget ur fiskmunnen...


Hammaren är kroken som jag håller upp fisken med ;)
Nåja.
Efter middagen drog jag och Gurra iväg och hämtade lite påskris...


Lite sent ute men nu är det i alla fall där över helgen :)


Nu ser vi Lyxfällan och ska äts kvällsfika.
Imorgon blir det nog att hälsa på Maria och Jon en stund och sen i helgen kanske vi åker till stugan en sväng få se :)
GLAD PÅSK på er allesammans! :)

Katta

Inga kommentarer: