måndag 4 april 2011

Jag måste börja med att berätta att jag hade världens sjukaste dröm i natt. Jag drömde att flera i Burträsk frös ihjäl. De stod fastfrusna på broarna (veranda/altan?)...och helt kolsvarta var de allihopa... Frågan är om det var för att det ligger någonstans i bakhuvudet, artikeln om han som frös fast på bron i Bodbysund. Helt sjukt!
Jajja!!! Så det kan vara haha!
Idag kom mitt efterlängtade paket haha ;)
Så jag har invigt det genom att se lite Skilda världar...fast inte så mycket då jag har haft så mycket att läsa inför morgondagens seminarium...jag har inte hunnit skriva något om böckerna men...man hinner inte allt här i världen.
Jag har jobbat ikväll också. Eller vi har haft personalmöte och handledning. Riktigt kul är det :)
Imorgon är det först skola och sen är det jobb på kvällen. Jag kommer att vara heelt slut efter det...
Nåja, nu ska jag sova, så snart BB är klart...
God natt allesammans!

1 kommentar:

Dannie sa...

lite sent svar men: TACK! ja, jag försöker intala mig att det är ett bra tag kvar. men tiden går så fort när man har kul på vägen!

ja, verkligen!!kram