måndag 11 april 2011

Dålig uppdatering på senaste tiden men jag har inte hunnit med att skriva helt enkelt!
I torsdags sovde jag som sagt över hos P och C för att åka med Clara och Tobban till IKEA i sundsvall i fredags... Vi hade en toppentrevlig dag och vi skrattade mycket och Tobban var duktigast som höll sig vaken hela dagen!


Vi kom inte hem förrän vid 21.30 eftersom bilen krånglade på väg hem, men till slut så!
I lördags åkte jag hemåt på förmiddagen och jag på öppet hus på Edelvik med Anna och träffade lite trevligt folk! :) Vi gick även en tipspromenad som vi tydligen vann!! Det fick vi veta idag haha. Jag hittade också en snygg väst som jag kunde ta på klädbytargrejen som också var på Edelvik, tack vare Annas Jonas mamma Ulrika ;) Tack Ulrika för att du lämnat in kläder och gav oss dina biljetter! :)
På lördagskvällen drog vi in till skeå på fest hos Rebecca D :)


Det var supertrevligt och jag tror att Burträsk dominerade stället :p
Vi gick sedan ut på Allstar innan Empan hämtade jag och Anna.
Igår tog jag det lugnt och på kvällen kom Anna och Tina och såg bb. Just ja - jag lagade landgångar till middag, fast med vanliga frallor. Det var flera år sedan sist men lika gott som vanligt!!!


Idag har jag faktiskt unnat mig både en ansiktsbehandling med massage samt en klippning + färg - allt på Attityd! Såååå skönt!!! :)))
Nu ikväll har jag jobbat och nu är jag hemma och ser bb.
Imorgon blir det skola :)
Ha en toppenkväll allesammans! :)

Katta

Inga kommentarer: