tisdag 19 april 2011

Efter första dagen på vfu:n var det rätt mycket att ta in och tänka på. Inte som förr. Nu är det på så mycket mer man ska tänka. Eller kanske snarare skriva ner. Jag får huvudvärk bara av att tänka på att jag måste skriva ner så mycket. Jag vet inte hur man gör det. Nåja, jag hade i alla fall 3 timmars planering efteråt.


Till middag slängde jag i alla fall ihop en efterlängtad tacopaj innan det var dags för att jobba.


Det blev att jobba övertid jag var inte hemma förrän efter 22.30. Nåja, ikväll hoppas jag att få mig hem tidigare få se :)
Jag har förresten börjat pressa en apelsin på morgonen för att jag tänker att jag ska bli pigg av det ;)


Jag hoppas att det stämmer :)
Nu så här på morgonkvisten har jag sett förra veckans DH och nu ska jag cykla iväg å jobba få se. Får väl se hur mycket planering det blir idag...
Ha en toppendag allesammans! :)

Katta

Inga kommentarer: