torsdag 28 april 2011

Nu blir det ändring på det här med att inte skriva. Påsken har varit fantastisk!
Härligt väder och härligt folk.


Det blev bland annat mer fiske som en kväll resulterade i en ond panna för Gurra haha.


Så hemskt! Det var verkligen inte meningen men han stod lite dåligt till... :p Dagen efter såg det däremot helt bra ut :)
På fredagskvällen blev det grillfest med Anna, Jonas och fler folk. Riktigt kul var det!
I lördags var kvällen då Gurras panna fick ont men efter det så fick vi en massa besök kl 21.30. Inte så vanligt att folk kommer så sent men tur var väl det haha! Mycket trevligt :)
I söndags åt jag, Anna och Marie glass i solen :)


Det var väldigt varmt ute, till och med i skuggan...


Vi drog sedan och åt surströmming i Brännfors med mamma å Co.


Efter middagen gick jag och Gurra en sväng i skogen och fotograferade.


Inte bara med iPhonen såklart haha.
Väl tillbaka vid middagsbordet så fick vi efterrätt ;)


Veckan har bestått av vfu (praktik), planering, plugg och kvällsjobb. Pust :p
Igår kväll var jag ledig och då passade jag på att vara med Anna och Tina och vi åt stooora chokladbollar och sen chips med dipp! Mums!


Idag börjar mitt nyttiga liv igen ;)
Nu ska jag snart bege mig iväg på vfu:n :)
Hej hopp!

Katta

Inga kommentarer: