lördag 2 april 2011

Idag har jag varit sängliggandes igen, utan matlust och med endast lite lite mat i magen. Skit! Jag orkar inte vara sjuk längre. Hade dessutom feber i morse när jag vaknade men det har blivit bättre efter dagen... Nu vill jag bli frisk!
Jag och Gurra har legat i soffan och sett filmer ikväll och jag har ätit 4 godisar...jag har inte ätit godis på 2-3 veckor? Har inte heller druckit coca cola på länge... Det känns bra! :)
Viktnedgången har gått bra eftersom att jag har varit sjuk ;) -3kg står jag på än så länge efter 2 veckor :) (nu har det visserligen gått 2,5 v. men min vägdag är onsdagar).
Som sagt, idag var det också en speciell dag då Rebecca och Jonas har blivit föräldrar och Rebecca ringde här en sväng ikväll och hon är sååå duktig! Det var så kul att hon ringde!! :)
Nu ska vi kika vidare på filmen vi ser just nu.
Hoppas att alla har en toppenkväll - särskilt ni som är på hockeyfesten där jag också skulle ha varit...
Hej svejs!

Inga kommentarer: