söndag 23 november 2008

Hunger.

Jag blir irriterad på mig själv för att jag verkligen inte skriver varje dag.
HALLÅÅÅÅ........

Jag jobbade Torsdag och så kom Gurra hem på kvällen.
Jag hämtade mina skor som jag hade beställt och dom var fina.
När jag kom hem så hade Gurra lagat klart maten.
Fläskfilé och pommes. Mums så gott det var!

Vi drog till Btk redan kl 8 på morgonen i Fredags för jag hade fått en tid hos tandläkarn.
Hon slipade ner min tråd litegrann så den inte skavde så mycket bakom tänderna.
Jag har en typ tandställningstråd både uppe och nere bakom tänderna efter jag hade tandställning så att det inte ska bli något konstigt med tänderna.

Nåväl, det gick ju bra där och hon passade på att ta bort tandsten som jag alltid får eftersom det inte går rengöra helt när tråden är där...

Sedan så gjorde jag några ärenden på byn till mormor och lite annat, för att sen bege mig till Empan och Tindra som satt och såg på "My little Ponny".
Jag lovar att jag såg den minst 7 gånger under tiden jag var där.
Tindra ville se den om och om igen haha.

På kvällen drog jag in till stan och hämtade Marie på jobbet och vi drog vidare och köpte god färdiglagad mat från Ica kvantum, sen hem till Marie och åt det.
Vi bakade en kladdkaka också som vi njöt av där vid 21.30-tiden efter LÅNG väntan efter "KAKAAAA!!!". Eller hur muggis buggis?

Igår (Lördag) vaknade jag upp tidigt i Brännis och drog ner till Btk och tränade fotboll.
Jag har nog aldrig varit så slut någon gång som då.
Jag var helt dööööd hela träningen.

Efter träningen drog jag till mormor och åt kött med potatis och lingonsylt.
Mormor är så underbar som lagar så god mat och sedan bjuder mig på det!

Drog vidare till Brännis igen för att laga bilen, och där blev jag kvar till vi kom på vad som var fel på bilen, men i lät det vara för vi måste ha några saker innan vi kan laga den.
Så det får bli någon annan helg.

Var förbi Sara en snabbis och hämtade sedan Gurra och vi begav oss hemåt.
Vi körde först in till Bholm och hämtade min jacka och min ballongtunika som jag också hade beställt. Jackan var inte riktigt som jag hade tänkt mig men den fungerar väl.
Ballongtunikan var väl rätt fin.
Vi käkade på Jonte's och sedan drog vi hem och somnade i soffan då jag försökte se "Fredagen den 13:e del 5" haha.

Idag har vi bara legat och sett på tv.
"Youngblood" gick på tv4 film och jag blev väldigt sugen på att bli hockeyproffs!
Se den filmen om ni vill se en bra film. Jag har sett den flera gånger förrut och jag tror att vi har den på video också...den är skitbra! Den handlar som sagt om hockey... Patrick Swayze är också med!

Nu ska jag börja laga middag för jag är JÄTTEhungrig.

Ge mig medicin mot denna benhinna!!!

ps. på Fredag åker vi till sthlm. gratis resa och boende. jiihoooo.

Ha en trevlig Söndag kväll!

Inga kommentarer: