måndag 17 november 2008

Farligt.

Jag har beställt saker via internet nu...pust...
Ett par skor, en jacka och en ballongtunika.
Får se om jag har råd att hämta ut paketet haha.

Jag skulle ha träffat min andra chef idag, men just när jag ska gå ut till bilen så ringer en från kommunkontoret och säger att hon jag ska träffa är sjuk idag. Typiskt då man stigit upp kl 7 på sin lediga dag... skit också!

Men jag och Gurra ska i alla fall bege oss in till Umeå senare idag för att bla. lämna in mobilen på lagning om det inte kostar för mycket. Sen ska vi också kolla på den nya mobilen, om den finns någonstans vill säga...

Jag ligger just nu i soffan och ser på Cheaters...det är så sjukt hahaha.
Men rätt kul att se på faktiskt.

Som sagt så är det ju vinter ute, och jag är peppad på att gå ut om det inte vore för att jag har duschat och gjort mig fin (inför att träffa chefen haha) så jag vill inte bli äcklig innan vi ska till stan heller...hahaha, var det en bra undanflykt?
Jag gillar ju faktiskt vintern, även om det inte märks ibland!

Jag ska förresten börja träna igen idag haha.
Det går inte så jättebra med träningen måste jag säga.
Men jag har haft riktigt mycket problem med ryggen på senaste tiden.
Jag vet inte vad det är för fel men något är det som gör att jag låser den lite då och då osv.
Sedan har jag ju konstant ont på högra sidan av hela kroppen.
Jag måste ju vara sne eller något.

Undra om jag ska ta och se en film nu.
Jag har sett många filmer nu på senaste tiden.
Shit, jag börjar bli som Marie............... :)

Först ska jag klippa blomman så den inte dööööör.

Tycker ni att jag ska ta och lägga in fler bilder på mitt liv?
I så fall så ska ni bara veta att jag har inga bilder att lägga upp!!!

Ha en trevlig dag!

Inga kommentarer: