onsdag 12 november 2008

Life is life.

...lala la la la...

Var ett tag sedan jag skrev nu.
Har varit en latis rent ut sagt.
Men ni har inte missat något, för jag har inte gjort något intressant...tror jag i alla fall...



Jag var i Btk helgen som var och spelade hockey med Anders, Fredrik och co.
Det var det mest intressanta jag kunde komma på.
Roligt var det också...jag tror jag ska bli hockeyproffs, samt fotbollsproffs.
Det är väl inte för sent än, eller?

Jag jobbar...oj vad jag jobbar och jobbar, nästan varenda dag.
Jag är lite stressad just idag för det är mycket nu.
Jag måste hitta lugnet igen...pust...
--------------------------------------------

Ja nu är det i alla fall officiellt, den stora nyheten.

Jag har sagt upp mig och kommer att sluta jobba i vår för att jag och Gurra ska flytta till Burträsk. Trodde aldrig att jag skulle komma på att flytta dit igen, när vi har det så bra här!
Men det kändes bara rätt helt enkelt.
Vi kommer att bo i hus där också.
Jag längtar men ändå inte.
Det är verkligen blandade känslor.
Jag trivs här, jag trivs med mitt jobb osv, men jag vill göra något mer också.
Jag vill verkligen satsa på fotbollen och så ska jag dessutom börja på Edelvik (om jag får plats där till hösten vill säga) och läsa några ämnen som jag känner att jag vill ha för att kunna läsa vidare till något roligt. Jag ska läsa Matte B och Svenska C + några andra också om jag hittar något som känns kul.

Jajja, det blir nog bra.
Men jag kommer sakna alla här också...de som jag lärt känna!
---------------------------------------------

Nåväl, nu ska jag käka middag.
Gurra har lagat löfbitsgryta...mums!

Ha en trevlig kväll allihopa!

Inga kommentarer: