onsdag 12 november 2008

Annas lista.

Ta fram mobilens adressbok och var ärlig nu.... (kopierat från Annas blogg: annand.blogg.se )

- Har du pussat nummer 2?
Har jag pussat dig Anna? Snarare misshandlat kanske haha!
- Vad har du för relation med nummer 20?
Känner henne via nå kompisar, Karro A! :)
- När ska du träffa nummer 30?
Nästa gång jag far till Skeå? Mamma o Hans
- Är nummer 18 söt?
Söt fotbollstränare? Finns såna? haha! Jon
- Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Ingen aning, har känt han hela livet. Fredrik (bror)
- Gillar du nummer 14?
Ja, min nuvarande chef
- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Jo när jag handlade senast, Anna på Ica :)
- När ska du träffa nummer 25 nästa gång?
Imorgon tror jag, Linda på jobbet
- Är du nära vän med nummer 23?
När vi träffas så tycker jag att vi är nära vänner, men vi träffas för sällan, jag och Lella A
- Har du gått på bio med nummer 4?
Haha, nä jag och Anna-Stina på jobbet har inte gått på bio än så länge i alla fall !
- Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Självklart skulle jag kunna gå ut med Marie ;)
- Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Jobb, Anna-Stinas hemnr.
- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Svårt att ge Dalabo (min arbetsplats) en kram, men ja det skulle jag väl?
- Vad har du och nummer 24 för relation?
Vi jobbar ihop, jag och Linda
- Vad skulle du vilja göra med nummer 26?
Låta henne förlänga mitt hår som vanligt kanske, Linda Sundh
- Vad är det bästa med nummer 8?
Att hon är påhittig och glad, Clairy
- Brukar du och nummer 16 träffas?
Ohja, vi träffas varenda dag jag och min Gurra ;)

Inga kommentarer: