söndag 16 november 2008

Helg.

Varför halkar jag efter hela tiden med att skriva?
Ja det vet jag inte tyvärr.
Jag måste skärpa mig.

Igår jobbade jag 8-15.30.
Jag gick och la mig där vid 22-tiden igår.
Tragiskt men sant...hoppas jag orkar vara uppe lite längre ikväll,
för jag har sovit så gott som hela (i alla fall halva) dagen.

Jag har hittat en jacka och en klänning (tunika eller vad man ska säga) som jag ska beställa.
Har även kollat på en ny mobil men tänker inte säga vad det är för mobil så någon annan hinner före haha :P

Jag snackade i alla fall med Sara i Fredags och jag hoppas på att det blir nyårsfirande hos henne...skulle vara kul om det blev i huset, men det vet man ju aldrig...annars skulle det vara skoj att vara i Brännfors hur som helst...bara god mat, spel, nyårsfint osv :)

Jag längtar till jag får sätta upp julgardinerna.
Det är inte länge kvar nu inte...

Jag vet förresten inte hur vädret är uppe i skeå?
Här har vi i alla fall riktig vinter nu...det är så härligt!! :)
HOPPAS snön blir kvar nu...

Nu ska vi gå och laga mat.

Hej hopp.

Inga kommentarer: