onsdag 19 november 2008

Vad hände?

Jag hade världens magknip igår på dagen som sedan gav sig mot kvällen.
Men sedan då? Joo, då kom den tillbaka och var hos mig HELA natten så
jag knappt hann sova en minut kändes det som.
Dessutom har jag dragit på mig förkylning också....
SNOR och halsont. Tack tack för det, vem som än gett mig det...

Innan jag fick ont i magen igår kväll igen så hann jag både stöka bort här hemma
och dessutom diska samt slå in massa julklappar...och då var klockan inte ens mycket.
Jag kände mig så duktig och pigg efter kvällsplaneringen på jobbet, men sen sket ju det sig hårt.

Idag tar jag det väldigt lugnt men mår mycket bättre i magen i alla fall.
Ska ringa några samtal till försäkringsbolag osv.

Har just käkat lunch som första måltid idag (jag som lovade mig själv att äta frukost varje dag...).

Jag ser just nu på Rachael Ray och dom lagar grillad svamp, som tydligen ska smaka som kött...det lät ju rätt fränt faktiskt! Stooora svampar var det som såg ut som hamburgare!

Nu ska jag läsa Annas blogg (annand.blogg.se)

Ha en underbar dag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för kommentaren :) Det ska jag verkligen läsa någon dag. Alltid skönt att se att det finns fler som har det så, även om man vet att det finns väldigt många så känner man sig rätt ensam ibland.

Vad gör du nuförtiden då?