söndag 23 juni 2013

Skitförkylning. 
På midsommarafton skulle vi på bröllop efter att vi firade Linda på dagen men efter en dag med jag-vägrar-sova-Millie och en rejääääl mensvärk på det så valde vi att stanna hemma. Sen drog vi ändå till Linda igen på aftonen. Kändes kul att få lite firande. Då kunde vi ju också gå hem om Millie var obekväm men hon sov - i husbilen - hela natten med ett uppvaknande bara. 
Skönt.
Men det betyder också att vi hade kunnat åka på bröllopet så det tar som emot. Även om de flesta gillar barn så känns det som att jag själv inte kan finna ro i kroppen om vi hade åkt på bröllopet och det hade varit som på dagen = trött dotter - utmattade föräldrar. Nåja. Man ska ju träna nån gång också ;)
Vi åker ju snart iväg på semester så då måste ju allt fungera med mysan också.
Igår var iaf en ny dag. Jag låg hela dagen i soffan. Har aldrig haft så kraftig blödning som nu så jag har varit på väg att ringa sjukvårds men jag tänker uthärda till imorgon få se om det ger med sig. Det jobbiga är att det svartnar lite för ögonen när jag ska gå iväg och ställer mig upp så jag försöker dricka å äta mycket få se...
Igår kväll var vi på roadtrip med bilen, jag, Sara å Linn. Det gick ju bra då jag fick sitta hela kvällen :) 
Vi körde en massa skogsvägar och Polon höll på att ge upp otaliga ggr då batteriet är värdelöst å så körde vi vilse lite också. Men vi överlevde och kom fram dit vi skulle ;)
Väl hemma under natten så kom hostan så nu är jag liggande igen och nu måste jag kurera mig å bli frisk!!!! 
Sååå, ha en fin dag allesammans - det ska jag försöka ha ;)

Inga kommentarer: