fredag 14 juni 2013

Igår hade Millie besök från hennes kusin Lars å hans Issa! :) Hon va nöjd hos dem. Jag tror att hon är lite less på mig å Gurra nu haha. Vi var också en sväng på förskolan på förmiddagen vilket var uppskattat från henne :) 
På kvällen skulle jag å Clara iväg till stan för att käka å gå på bio men det blev framflyttat till nästa vecka så jag drog iväg till Marie en sväng istället. Vi käkade på Allstar och myste sen i hennes soffa och tog igen allt prat efter hennes långs resa som hon har varit borta på :D
Idag är jag trött - som vanligt - och passar på att sitta i soffan medan Millie sover... Hon låg i sin säng till kl 7.10 i morse. Det är rekord!!!! Vi vaknade flera gånger då hjärnan är inställd på att vakna vid 5-6-tiden... Det är lite jobbigt när man väl får sovmorgon ;)
Ha en fin dag allesammans! :)

Inga kommentarer: