onsdag 19 juni 2013

Att vara sjuk och ha en snart ettårig dotter var inte lika enkelt som jag hade hoppats på haha. Tur att hon har varit på strålande humör mestadels av dagen och busat på för sig själv... 
Hon har ätit och givit mina ben lite pussar...
Hon har hällt ut vatten och i princip badat vid matbordet under alla dagens måltider. Ikväll snärjde hon in hela magen (medvetet) med gröt...
Och så har hon testat fler kläder på huvudet. Synd bara att hon inte ser något så att hon krockar med saker haha.
I övrigt har jag möblerat om lite och sorterat en massa saker.
Nu sitter jag i soffan med en rinnande näsa och inväntar Gurra som äntligen är på väg hem :)
Jag ska ta mig lite kvällsfika få se om jag har någon smak kvar.
Vi som ska iväg imorgon, jag å Clara. Hon var också sjuk så troligtvis blir det inget av. Så typiskt!
Hoppas att jag är frisk till midsommarafton i alla fall!
Ha en fin kväll allesammans!

Inga kommentarer: