tisdag 25 juni 2013

Alltså jag är så grymt irriterad på hur sjukt dålig bloggens sida är numera. Förr slog den blogg.se lätt men nu förstår jag verkligen inte hur jag kan forma min egen mall ens. De har gjort om så mycket att det är omöjligt att hänga med och förstå. Eller så har jag bara blivit gammal?
Hur som helst så hoppas jag på att kunna fixa en snygg blogg snart. Kanske borde jag fixa min hemsida klart? Hemsida...då tänker jag på dig Elin (livetpafyrtiofyran.blogg.se) - du har ju en hemsida ;)
I övrigt har jag ÄNTLIGEN fått svar på min sista uppgift för terminen som tillsammans med den första gav mig ett VG. 
Nu var det över ett år sedan jag gick ett VG senast så det kändes oerhört skönt. Egentligen är det helt oväsentligt när man söker jobb men det är skönt bara för mig själv eftersom att jag aldrig fick bra betyg i grundskolan eller i gymnasiet.
Nu har jag pluggat 4 år i sträck om jag räknar med folkhögskolan och jag är så stolt över att jag har klarat av det med tanke på min skoltrötthet tidigare. Mycket är tack vare Gurra. Vem hade tex orkat fortsätta plugga direkt efter Millie föddes om man inte hade en sådan sambo? Som alltid ställt upp och hjälpt mig med allt; han följde ju med mig till Umeå i höstas med Millie så att jag kunde amma på rasterna och gå på mina lektioner.
Det ni. Han är bäst rakt igenom.
Idag då?
Ja idag ska jag försöka vila bort hostan så att jag kan dra på Liten & stor som är på Komministerparken imorgon. Sen så ska jag ordna och sortera lite saker ikväll. Planera semestern klart kanske jag också borde se till att göra...
Ha en fin dag allesammans!

1 kommentar:

elin sa...

Jajamensan, jag har en hemsida (!) och du ser, man vill hellre ha en sådan än en sådan där.. blogg. Seriöst, jag haaaaaatar ordet, vill inte ta det i munnen.