söndag 16 juni 2013


Nu går hon visst litegrann. Under hela veckan har hon staplat lite framåt då hon glömmer bort att hålla i sig :)
Jag har dock inte lyckats fånga det på film än!!!! 
Igår var vi ut på utflykter - först till Bursiljum på invigning av en fiskeplats med loppis och gratis fika ;) sen åkte vi vidare till Brännfors och fikade med morbror Björn (min morbror alltså) och jag passade på att köra lite fyrhjuling :)
I övrigt gjorde vi en första tripp med husbilen igår också, till åbyn. 
Eftersom att  Millie hade varit trött och sovit mycket på dagen så var det extra svårt att få henne att somna i husbilen men efter 1 timme så somnade hon. 
Dock sov hon bara 3 timmar innan hon vaknade och grinade. Då lyckades jag söva henne igen men då vaknade hon efter 30 min å grinade igen å så blev det kallt så då fick hon sova uppe mellan jag å Gurra istället. Där äre inte barnsäkert för fem öre så vi sov inte så bra. Dessutom hade tydligen myggnäten gjort sitt så vi hade väärldens mygginvasion hela natten så det blev bara några minuters sömn på hela natten för jag å Gurra. 

Vi stannade i åbyn en stund på förmiddagen idag å åkte sen vidare mot campingen här i Burträsk och spelade kobingo. Jo kossor som skulle bajsa i rutor. Jag vann inget. Men jag testade däremot en svindyr elcykel. Den va rolig!
Nu ska jag laga middag å sen ska vi iväg å hämta massa olika saker med husbilen.
Ha en fin kväll allesammans!

Inga kommentarer: