torsdag 13 juni 2013

Gult är fult - eller är det snyggt? Jag hittade äntligen den gulfärg jag så länge sökt efter... Men jag kan tyvärr konstatera att jag verkligen inte passar i gult. Något som jag borde ha vetat då jag jobbar med att välja färg åt folk. Men det var väl en önskan om att det ev kunde bli snyggt...
Det får sitta på nån dag till bara för att.
I övrigt har jag fått sovmorgon idag men ändå lyckades jag vakna på segsidan sån har jag inte fått gjort nå vettigt eftersom att Millie la sig å sov igen en stund. Jag tänkte bege mig till förskolan som hon börjar på om 2 månader för att hälsa på lite få se... Efter förmiddagsfikat.
Ikväll ska jag å Clara ut å käka å se bio. Som jag längtat! 
Ha en fin dag allesammans!

1 kommentar:

malinns sa...

Man kan ju också säga.

Gult är kult

.-)